Главная Авто статьи 2018 КамАЗ-53504 та КамАЗ-6450

Последние новости

Популярное

КамАЗ-53504 та КамАЗ-6450

КамАЗ-53504

КАМАЗ-53504 є сідельним тягачем з колісною формулою 6х6. Це модернізована версія, що відмінно себе зарекомендувала при експлуатації дорогами загального значення та в умовах бездоріжжя. Він перевозить вантажі та людей, буксирує причіпні пристрої. Часто його експлуатують структури збройних сил для монтажу військової техніки.

На шасі машини також встановлюють додаткове обладнання вузької спеціалізації і уніфіковані контейнери-кузова серії К і КМ для вивезення промислових і будівельних відходів, сміття з портальними підйомниками. КамАЗ-53504 створений на зміну моделі КАМАЗ-44108. Особливістю тягача КАМАЗ-53504 є застосування потужнішого двигуна КАМАЗ-740.662-300, що відповідає екологічним нормам Євро-4. Це силова установка видає потужність 300 кінських сил. Коробка передач німецького виробництва - механічна, 9-ступінчаста з дистанційним механізмом управління ZF 9S1310. Автомобіль обладнаний ергономічною рестайлінговою кабіною з високим дахом і спальним місцем, що має хорошу оглядовість і двома паливними баками на 350 і 210 літрів, що гарантують достатній запас автономності ходу, обладнаний передпусковим підігрівачем двигуна і підігрівом палива, і фільтром його грубого очищення, що істотно полегшує запуск двигуна при низьких температурах.

Витрата палива на 100 км при русі зі швидкістю машини 60 км / год. складає не більше 48 л.

Існує 2 модифікації вантажівки: КамАЗ-53504-6013-46 - всюдихід, розроблений під небезпечні вантажі. Має вихлоп вгору і кожух для захисту паливного бака. КамАЗ-53504-6030-46 - сучасніший тягач, створений замість моделі 6030-24.

Сідельний тягач КАМАЗ-53504 спроектований з урахуванням важких дорожніх і кліматичних умов експлуатації та поєднує в собі високий комфорт і безпеку, з одного боку, і нові технології і привабливий дизайн - з іншого.

КамАЗ-6450

КамАЗ 6450 - побудований на рамі з всюдихідного шасі 8 × 8 - це його головна відмінність і перевага. Технічні характеристики моделі дозволяють знайти застосування як у військовій, так і в цивільній сфері, проте більшість вантажівок мають спеціальне призначення. Всюдихід комплектується двигуном КамАЗ-740.50-360 (Євро-2) і випускається серійно з 2003 року.

Вантажівка буде цікава всім любителям незвичайної техніки, він представлений в двох варіантах з колісними формулами 8 × 8 і 6 × 6, а крім того ви зможете вибрати модифікацію сідельний тягач або самоскид. Вантажівка цілком може згодитися якщо ви досліджуєте важкопрохідні карти, адже деякі з них зовсім не придатні для стандартної техніки, а ось такий КамАЗ там буде як риба в воді.

Автомобіль багатоцільового призначення КамАЗ 6350 (8х8) вантажопідйомністю 10 т призначений для перевезення особового складу і військових вантажів, під монтаж ВВТ, кузовів-фургонів типу «К» і «КМ» і буксирування причепів дорогами загального значення і бездоріжжям.
Вантажівка КамАЗ 6350 зазнали низки вдалих конструкторських рішень від інженерів Камського автозаводу: ресорно-балансирна підвіска була замінена на розносну, що підвищило коефіцієнт зносу шин, оскільки кожен з керованих мостів отримав свої пакети ресор. Це рішення позитивно позначившись на плавності ходу, а також на керованості автомобіля.

Для цивільних застосування шасі КамАЗ 6350 може комплектуватися зміцненим баком підвищеної ємності до 500 л. з підігрівом паливного забірника, інструментальним ящиком, додатковим тримачем запасного колеса. Кабіна може мати тахограф, автономний обігрівач, модернізовані сидіння анатомічної форми, панорамне вітрове скло тощо.

Задля забезпечення потрібної швидкості «Мустангів» на бездоріжжі (не менше 40 км / год.), конструктори застосували «діапазонну гідропередачу»( ДГП). Це своєрідний гідротрансформатор, встановлений спільно зі стандартною КПП, який при певній частоті обертання блокується, по суті, перетворюючись в жорсткий вал. При цьому масло відкачується, і втрати потужності практично не відбувається. Найважливішим у ДГП став дуже високий коефіцієнт трансформації, що становить 2,8, і це значно збільшувало крутний момент на малих обертах двигуна.

Модель досить універсальна, успішно працює у багатьох галузях народного господарства. Цікаво, що КамАЗ 6450 широко застосовується у сейсморозвідці.

Комментарии

Добавить комментарий


Имя (обязательно)
E-mail
:D :lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
 Подписаться на уведомления о новых комментариях
Введите результат опреации: