Главная Авто статьи 2018 КамАЗ-6522/2005

Последние новости

Популярное

КамАЗ-6522/2005

КамАЗ-6522 – вантажний потужний самоскид підвищеної прохідності, компонується колісною базою 6х6. Його основне призначення – перевезення сипучих та промислових вантажів дорогами загального значення, ґрунтовими та бездоріжжям.

Екстер’єр КамАЗ-6522 незмінний. З яскравих рис кабіни можна виділити масивні колісні арки, великі бічні дзеркала заднього виду, а також бампер, поєднаний з кабіною. Передні фари вбудовані в бампер, що є чи не ключовою відмінністю кабіни від попередника. Також відзначимо покращену двоступеневу підніжку, яка значно полегшує посадку в кабіну. Приємне доповнення - наявність захисного козирка, встановленого між кабіною і вантажною платформою. До речі, під днищем платформи є спеціальний простір, в якому накопичуються вихлопні гази. Вони підігрівають вантаж при перевезенні та розвантаженні, не даючи йому прилипати до кузова.

Оформлення інтер’єру КамАЗ-6522 не зазнало значних змін. Конструктори покращили ергономіку водійського сидіння,яке має бічну підтримку спини. Саме крісло встановлено на пневматичній підвісці, яка дозволяє відрегулювати положення по висоті. Також є можливість налаштувати під себе положення керма. Також досить зручно розташовано усі важелі керування.

На ринку існує кілька модифікацій КамАЗ-6522.

Вантажівка КамАЗ-6522 досить маневрена. Самоскид має довжину 7,880 м, а ширина і висота складають 2,5 і 3,28 м відповідно. Споряджену масу автомобіля – 13,95 т. Повна маса 33,1 т, з яких 7,5 т доводиться на передній міст, і 25,6 т - на задній.

Максимальна вантажопідйомність КамАЗ-6522 досягає 19 тонн. Місткість вантажної платформи становить 12 м3. Кузов досить зручний у вивантаженні, оскільки його можна підняти назад на кут до 50 градусів.

КамАЗ-6522 часто використовується в якості автопоїзда. В цьому випадку максимальна маса вантажівки може досягати 47,5 т. Завантаженим КамАЗ-6522 може долати 25-відсотковий підйом.

КамАЗ-6522 комплектується російським або китайським двигуном. У базову комплектацію входить V-подібний 8-цилідровий дизельний двигун КамАЗ-740.1-320, оснащений технологією турбонадуву і охолодженням надувочного повітря і відповідає екологічним нормам Євро-2. Робочий об'єм двигуна – 11,7 літра, а потужність – 235 кінських сил. Основні переваги цієї установки - проста і перевірена часом конструкція, яка не потребує значних витрат.

Дизельний V-подібний 6-цилідровий двигун E-4 Cummins ISLe 375, об’ємом 8,9 л здатний розвивати 375 кінських сил. Це позитивно позначається на динаміці і тягових характеристиках, а також в умовах бездоріжжя. Цей мотор конструктивно простий, але дорожчий в обслуговуванні.

Незалежно від силової установки на КамАЗ-6522 встановлюється паливний бак ємністю 350 літрів. Влітку середня витрата становить 35 л/100 км, а взимку вантажівка споживає близько 40 літрів. Імпортна силова установка не тільки потужніша, але і економічніша завдяки системі Common Rail.

Комментарии

Добавить комментарий


Имя (обязательно)
E-mail
:D :lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
 Подписаться на уведомления о новых комментариях
Введите результат опреации: